woensdag 27 januari 2010

Allemaal projectjes

Je kent het wel, overal ben je mee bezig, met dit en dat en ondertussen denk je ook nog: dat moet ik ook nog doen! En vervolgens vergeet je in al je creatieve gedachten dat ook de afwas nog gedaan moet worden en dat een stofzuiger door je huis geen overbodige luxe zal zijn.

Gisteren zijn de kaartjes van Lique's Handmade binnen gekomen en heb ik die verpakt voor de Holy Stitch met een matchbook er in waar een stempel op staat van Lique's met een onwijs leuke cupcake. Ik ben, ondanks dat het maar iets kleins is, heel tevreden over dat zoiets kleins toch er zo leuk uit kan zien!

Ook zijn de kaarten binnen waarop staat dat ik workshops geef. Deze gaan bij ons in het Creatieve Winkeltje in Putten liggen. Erg leuk allemaal dus! Ik kijk er naar uit en hoop dat het gaat lopen op de manier waarop ik hoop. Een boel leuke mensen die ik dingen kan leren en dat zij het ook mensen weer verder zouden kunnen leren, dat zou natuurlijk super zijn!


En ook ben ik bezig met de Haak Opbergzakjes voor Koekeridoo! Er zijn er twee af en ik ben erg tevreden. De kleuren zijn super leuk en de combi's ook. Nog drie te gaan en die zullen dan misschien bij de Holy Stitch te koop zijn, of gewoon op de webwinkel van Koekeridoo


En gaan jullie nog naar de Holy Stitch? Ik ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn!

3 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt zeg die goodiebags! Wat ziet dat er allemaal weer mooi uit. Je haaktasjes vind ik ook super. In welke zakjes doe jij je goodiebags? Misschien kan ik daar ook wel wat mee. En wie weet gaan wij wel samen even naar de Holy Stitch! (goed idee?) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit!

    Ik kom met een vriendin zaterdag langs in Leeuwarden.
    Ik vond het de vorige keer al erg leuk!
    Ben ook heel benieuwd, hoe het nu is.
    Heb er zin in.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen