vrijdag 30 juli 2010

Ik kreeg van Hermiek deze award!

Wat moet ik doen? 5 dingen over mijzelf vertellen en hem aan 5 mensen doorgeven!
Mijn eigenaardigheden, rariteiten, lieflijkheden, of afschuwelijke afknappers zullen nu dus de ronde gaan doen in blog land..

1. Een nog niet heel gekke, ik ben helemaal verliefd tot over m'n oren op het Berner Sennen ras. Het is ooit begonnen op de weg naar school, daar kwam ik een Berner tegen, Nero.
Vanaf dat moment wilde ik altijd een berner. En nu heb ik twee prachtige berners!

2. Mijn lieve vent Willem en ik altijd samen boodschappen doen en samen stadten?
3. Ik denk ik zeker 200 bollen wol/katoen heb liggen?!

4. Ik nooit had verwacht dat ik een Iphone zou krijgen, maar jawel, ik ben over!

5. Ik helemaal verzot ben op paddestoelen!

Dankjouwel Hermiek!

Ik ga hem doorgeven aan:
1. Lieve Lyntje
2. Lief Geval
3. Dutch Apple
4. Marutska
5. Matawi

3 opmerkingen: