donderdag 5 augustus 2010

Notitie boekjes en Swap

Al even had ik dingen in m'n hoofd en vandaag ben ik er dan echt even voor gaan zitten.
Ik had er al een paar gemaakt, maar nu ook voor in m'n webwinkeltje.

De notitie boekjes zijn 7,5 cm breed, hebben een navulbaar ringetje en een leuke bedeltje er aan.
Het is echt een leuk hebbedingetje, al zeg ik 't zelf!

Hier staat alle kleurtjes die we op dit moment in de webwinkel hebben.
Als je de bedel gewisselt wil hebben is dat geen probleem!

Hier alle zes!

Ik had met Hermieke afgesproken een prima swap te doen! Die van haar kreeg ik gisteren binnen.
Helemaal leuk en blij ben ik er mee!

Er zal een zakje in met honden koekjes voor monster en monsteres Koda en Blondi.
Onwijs leuke lintjes, stofje, bolletje wol, 2 geweldig leuke slakjes, pimp spulletjes, onwijs leuke blaadjes met paddestoeltjes en een patroontje!
Onwijs bedankt Hermieke!

En voor de mensen die de handvaten van m'n vorige post zo leuk vonden, laat even horen hoe en wat, want ik kan ze eventueel opsturen. Ze passen door de brievenbus!

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattige blokjes!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke notitieblokjes?... Kei leuke notitieboekjes!!!! errug leuk met een hoog 'hebben hebben hebben' gehalte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke notitieboekjes, ze zien er schattig uit! Mooie swap ook ^_^ ! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen