dinsdag 21 september 2010

Poezels die je haakwerk beschermen...

...of gewoon overnemen. Of zelfs er mee vandoor gaan.
In het geval van Tana was het gelukkig er gewoon lekker bij gaan liggen bij het begin van de tas.Na 2 uurtjes door bikkelen heb ik 10 rijen met ruim 140 stokjes per toer afgekregen. Nog 14 toer te gaan, en dan de afwerking nog.
Ik bedacht me alleen dat hij voor de Hip & Handgemaakt op 28 november wat aan de felle kant is, maar goed, hij is wel heeel schattig! (met een zonnebrilletje op)

En toen kreeg ik gisteren het super leuke swap pakketje van Nicole!
Ik had met haar wat kleine dingen geswapt zoals vlieseline, vulling, een spaarpotje om haar koopgekte te bestrijden, of juist aan te vullen, en zpagetti.
Dit kreeg ik er voor terug! Kijk nou is hoe onwijs mooi!
Er zaten zulke toffe dingen bij. Op de stof van de Matruska's zie je twee zilveren hangers liggen, ik kreeg ze niet goed op de foto, maar op de 1 staat Reza.. Nou dat haalde even wat tranen naar boven. Ik ga hem denk ik aan een harten hanger maken en bij Reza zijn plekje leggen hier in de kast waar zijn urn, halsband, kaarsje, en potje met haar staat.
Nicole, heel heel erg bedankt!
En toen was ik ook weer is bezig gegaan met een amigurumi. Ik vond hem zo leuk. Maar hij moest in etapes, want het is eigenlijk te zwaar om constant het strakke werk strak te houden. Moet zo vaak stoppen om m'n handen uit verkramping te halen, maar desalnietemin (wat een woord) is ze wel af!

Meet Laurel:

Dit is Laurel zitten, met haar jurkje.

En Laurel staan, maar met een dwars oor.

Het jurkje gaat nog veranderd worden, het is me iets te weinig flateus.

Maar ik ben blij met haar, en er gaat waarschijnlijk nog wel een tweede komen, met de tijd.

En nog een gezellige mededeling, aanstaande zondag is er een Meeting van de Dutch Swappers op Swap Bot en daar ga ik gezellig naartoe! Onder andere Nancy komt (gezelliggg!) en Bouwiena van Zo mooi zo Hip, en Lizette van Little Z.

Ik moet nog 3 kadootjes maken voor het spel dat we gaan doen!
Dus daar word ook nog hard aan gewerkt!

12 opmerkingen:

  1. Wat wordt dat een gave tas!! Echt vrolijk! En die ami is ook super leuk. Is het een zelfbedacht patroontje of is het ergens op internet te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden! Hoe houd jij de toeren bij, ik raak altijd de tel kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moh zeg ! Wat een dotje, die poes!!! ( en dat konijntje ook ! )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk, de tas! Juist lekker vrolijk!!! Wat een ontzettend leuke (en lieve!) swap!! Jij had haar ook goed verwend hoor! Allebei hartstikke leuke swaps! Je amigurumi is lief!!! en ik kijk er heel erg naar uit, naar zondag!!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die ami is geweldig schattig he...ben benieuwd wat je gaat doen met het jurkje
    ik had bij Nicole ook al gereageerd op jullie swap: leuke dingen hebben jullie aan elkaar gegeven en die hanger is wel heellief!
    de kleurtjes van de tas: net zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het toch leuk swappen!! Leuke dingen heb je gekregen.
    En wat leuk een meeting met voor mij ook een paar bekende dames. Helaas ik woon te ver weg om gezellig langs te komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben helemaal verliefd op Laurel, wat een schatje.
    Je tas wordt ook leuk. Lekkere felle kleuren voor donkere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tas, vooral die kleurtjes en Laurel is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige poes.
    Is het een birmaan?

    Laurel is een schatje om te zien.


    Groetjes,
    Dieuwertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto van Tana en die nieuwe gehaakte tas. Zeer leuke kleurtjes ook! Laurel had ik al gezien natuurlijk, erg schattig beestje hoor. Veel plezier op de meeting van de Dutch Swappers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die tas wordt juist super met die kleurtjes!
    En de rest is ook allemaal erg mooi en leuk.
    Gezellige meeting toegewenst, zal wel goedkomen denk ik zo ;-)

    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het zo leuk je in het echt te ontmoeten! En de naald en wol zijn helemaal super dus thanks. Ik vind het jurkje van het konijntje eigenlijk wel heel lief zo :)

    BeantwoordenVerwijderen