maandag 21 februari 2011

Een hele lange wikkel sjaal

Ik had in Amerika een onwijs gave sjaal besteld, maar goed, deze was vrij prijzig en ik dacht: ik ga 't gewoon zelf ook proberen. Het was niet veel moeilijks.
Dus hopsa, zaterdag heerlijk zachte wol gekocht van Scheepjes, Peru.
De sjaal is 155 cm en dan dubbel! Hij is heerlijk warm en groot. En ik als sjaalen gek vind dat heerlijk! De foto's zijn gemaakt met m'n Iphone, maar 't geeft wel een idee!
Opgefrummeld..
En rond gelegd!

En denk je nu: goh, heerlijk! Dat wil ik ook wel?! Mail me gerust!

En denk je ook nog: wat is er met Lique's Stijl gebeurd? Kijk dan even naar de blog hiervoor!

6 opmerkingen:

  1. Leuk! :D Lekker warm ook!
    En wat haak jij snel... :D
    Ik zou een jaar (of langer ;) ) doen over zo'n sjaal, haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die ziet er lekker warm uit, alles goed met je lijf?
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat een heerlijke sjaal! Mooi hoor! En je blog ziet er lekker fris uit zo :-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig! Ik vind de foto trouwens ook erg mooi joh!!! knuf! Nanc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blog...ik ga je volgen ..en nu ga ik snel kijken naar je wol....verstuur je ook naar Belgie ? en zo ja...wat zijn de ijkomende kosten ?

    Groetjes uit Belgie
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke sjaal zeg, kan je helemaal in wegkruipen. Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen