maandag 28 februari 2011

Harten Swap en Koda en Blondi

Vrijdag kreeg ik m'n harten swap binnen! Heel erg bedankt Imke!
En Ivon van 't Berner forum had een foto van Koda en Blondi bewerkt, en dit is hem geworden!
Is 't niet mooi?! Ook ben ik naar de Handwerkbeurs geweest vrijdag.
Het viel me wat tegen en heb ook niet super veel gekocht.
Ik heb bij de grote dozen wol nog wat uitgezocht voor een tasje, en 2 losse konen wol en wat zwarte wol. Verder eigenlijk niet veel bijzonders. Het is ondertussen constant een beetje hetzelfde.
Maar 't was wel gezellig.
Vrijdag avond heb ik gelijk een sjaal gehaakt van de zwarte wol. Hij is alleen wat zwaar geworden.

En gisteren hebben we een love seat gekocht. Een tweede hands, maar daarom niet minder mooi. Ik ben er blij mee. Voor weinig hadden we hem, dus dat was fijn.
Hopelijk word het een beetje mijn haak bankje, want ik zit nu altijd aan tafel en lekker op de bank is ook wel is fijn.

Fijne week voor iedereen!

2 opmerkingen:

  1. He Angelique,
    Volgens mij zag ik je nog lopen op de handwerkbeurs
    Ik ben wel geslaagd wat vilt en lapjes gekocht maar was wel veel van hetzelfde hoor.
    Ook geen leuke haakdingen gekocht? Ik ben nog steeds niet echt verder gekomen dan dat bloempje bij jou :S
    Fijne week
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk een loveseat! Daar hebben wij toevallig ook al een tijdje terug naar gekeken, maar nog niets leuks kunnen vinden. Wat fijn zeg, welke kleur is ie?
    En wat is die foto prachtig geworden!!!!! Heeeeel gaaf, is deze groot en heb je hem ergens hangen? :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen