woensdag 13 april 2011

Met wat vertraging is ie af! De tas!

Hij is af!
Het heeft wat tijd gekost voor ik hem had zoals ik wilde.
Ik had een ander soort square gehaakt, met een andere verdeling met de lossen en dus staat ie soms wat bol. De volgende ga ik dat anders doen.
Wat ook de bedoeling was, was dat ie 3 squares breed werd, dus 8 in totaal. Maar dat werkte niet.
Maar nu ben ik wel heel erg blij met het eindresultaat:

Mijn roze met groene en naturel tas:

Hij heeft een magneet sluiting zodat er niet zomaar wat uitgehaald kan worden.
Een detail:
En hier zie je het binnenstofje!

Ik vind hem eigenlijk zo leuk dat ik hem het liefste zelf wil houden, maar ik denk dat ik er gewoon nog 1 ga maken, want nu ik weet hoe en wat ik 't wil is het gewoon door werken en dan is ie binnen een paar dagen af!

Ik ben er blij mee, wat jullie?!

31 opmerkingen:

  1. Hij is echt mooi geworden!

    Ook een mooi stofje voor de voering, het past er helemaal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs gave tas is dat! Ik zou em ook zo willen hebben. Echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi tasje is het geworden zeg! Prachtig die kleurtjes zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi tasje, erg leuk modelletje ook!! Groetjes, claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi en lekker frisse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de tas helemaal top
    en de kleurcombinatie geweldig
    een hele leuke zomer tas .......

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave tas!!! Mijn dochter is er helemaal weg van. Grote kans dat ik ook aan de salg kan haha :)

    Groetjes Sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tas, leuke kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In een woord PRACHTIG groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent, hij is wonderschoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die is knap geworden, vooral die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk geworden. Fijne kleuren!
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou er ook moeite mee hebben om de tas af te staan. Ach een goede reden om er weer 1 te gaan maken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi,

    wat een leuk tas....jetje super super mooi!!!!


    beste groeten Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig die kleurtjes zo bij elkaar. Mooie tas geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super. Die kleurencombi is mijn favoriet! Groetjes Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke tas! Heerlijke zomerkleuren!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lique,

    De wol die ik gebruik voor mijn omslagdoek noemt G-B Lea (het is een duitse firma,zie ik op de omslagwikkel),gekocht hier in de buurt in een hobbywinkel , het is 50% viscose en 50% acryl... en haakt zalig !!!!

    Groetjes
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, hij is super!!! zelf houden hoor!! ;-) En ik ben druk bezig met jouw swap hoor, leuk!!! liefs, Nanc

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gedaan, prachtig ook met die voering!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow! Dit is echt een heel leuke tas geworden!
    Zou hem ook zelf houden! Leuk nu voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke tas. Je mag er terecht blij mee zijn. Mooie rustige kleurtjes en goed gecombineerd met die voering, echt helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ooooooooo wat een vrolijke zomerse tas is dit zeg,heel mooi gemaakt,ik zou er ook nog 1 maken hoor en dan lekker zelf houden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. fantastisch leuke tas! En een geweldige webwinkel heb je. Ik heb je gevonden via haakmuts. met je welbeviden ga ik je volgen en de winkel is aan de favorieten toegevoegd. Ik zal er spoedig gebruik van maken! liefs mirjam

    BeantwoordenVerwijderen