zaterdag 21 mei 2011

Stilletjes aan deze kant..

Het is wat stilletjes...

Ik ben bezig met m'n projectjes voor de Hip en Handgemaakt die er aan komt. En nog wat andere kleine dingen. Maar heb helaas ook veel rust nodig en kom dus aan de helft niet toe van wat ik zo graag zou willen doen.
Maar ik probeer het, maar de blogs worden dat wat rustig.


Maar vandaag zijn we naar Echt Studio geweest voor het Amigurumi en Haak Event!
En toen kwam ik in ieder geval met dit thuis:

Alle 45 kleuren van Drops. En nog extra kleuren voor projecten.
Ook heb ik nog Phildar 7 gekocht voor een schaap project.


Hier zie je Jotte, die kreeg je als je meer dan 25 euro gingen besteden en daar kwam ik wel aan hoor!


Maar Mia was er! Ik heb lang en veel met haar gepraat, het was zoooo leuk!

Christel was er ook van amigurumi.nl!

En natuurlijk kreeg ik het boekje van Mia overhandigd met een lieve wens voorin.

En nog een Japans boek... Het kon ook niet anders he!

Ik bedank Tess en Kim voor de super dag. Heel heel erg bedankt. Jullie zijn fantastisch bezig, om jaloers op te worden!

9 opmerkingen:

  1. Amigurumit zou willen maken, maar ik kon geen boeken te vinden in Hongarije. Kunt u me helpen? Webadressen zal worden geldboete. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal weg van Jotte, wat een leuk beestje!
    En verder een hele leuke oogst, zeg. Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Lique je bent goed geslaagd zo te zien en Jotte is inderdaad superleuk. Is daar een patroontje van?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, jij kan voorlopig vooruit met al dat materiaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de snelle levering.

    fijn om te horen dat het goed met je gaat
    en een leuke dag hebt gehad.

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een boel leuke dingen!!! Jotte is erg leuk! en een leuke boekjes! het bloggen komt wel weer hoor! Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! liefs, Nanc

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem de rust inderdaad maar van je blog. Kun je je tijd wel beter gebruiken!
    Dank je wel dat je de moeite nam om even naar mijn mandala te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat heerlijk al dat katoen!!! Leuk. Ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! Wat een mooie doos vol met katoen!
    Ik ben erg benieuwd hoe je de Paris Drops vindt haken vergeleken met de Rico Creative Cotton. Heb je het al uitgeprobeerd?
    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen