donderdag 16 augustus 2012

Aan de haak, weer een tas...

En ja, weer een tas, en weer in 1 kleur.
Het is dit keer lila geworden. Het is een vrij dik garen, ik haak hem toch alsnog met een 4.
Gisteren heb ik 1 bol opgehaakt, maar vandaag is dat niet gelukt, veel bestellingen bij elkaar gezocht en gepakt.
En Koda verveelt zich stierlijk als ik alleen maar wil haken en niet wil knuffelen en kroelen..!

En vandaag de nieuwe bol, maar 3 toeren gehaakt... 
En dan m'n lieve meisje Blondi nog... Ze is zo lief en zo'n schatje...
Ik hoop dat ik bij de volgende blog kan vertellen dat de basis van de tas af is :)

6 opmerkingen:

  1. De tas zal er toch weer mooi uit zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan je toch genieten van hondjes om je heen he ... wij hebben er ook twee ... zo gezellig zou niet zonder kunnen denk ik ...

    Fijne avond .... groetssssss Gerd@

    ps ben nieuwsgierig naar je paarse tas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er in elk geval al goed uit!;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur heb je hiervoor uitgezocht en wat een prachtige honden heb je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij wordt vast prachtig ;-) En tijd genoeg hoor!
    tot gauw! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen