vrijdag 6 december 2013

Langzaam aan....

....probeer ik weer wat haakwerk op te pakken, maar makkelijk is het niet.
Ik voel me nog steeds intens verdrietig over ons verlies van Blondi.
Niet iedereen zal het begrijpen, maar ze was als een kind voor mij.

Ik kreeg een leuke opdracht van iemand om een wc rol hoed te maken met bloemen in paars tinten.
Zo gezegd, zo gedaan, ik heb twee tinten paars gepakt en ben begonnen.

Dit is hem geworden.
.
 
En nu kijken wat er verder nog uit m'n vingers komt.
 
Ook had ik voor m'n verjaardag een geweldig 'roltafel' gekregen van de Ikea en die heb ik gisteren in elkaar gezet en vandaag ingeruimd. Alleen de middelste la iets verhoogd, maar nu is ie perfect.

En m'n deken. Ik denk niet dat ik verder ga er mee en hem zo laat... Al heb ik nog genoeg wol om verder te gaan.

5 opmerkingen:

  1. Onze poes is vorig jaar oktober overleden en ik mis haar nog steeds heel erg. Dus ik begrijp het zeker!! Sterkte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook ik begrijp je heel goed! Het verlies van een dier is ook heel moeilijk. Sommige dieren kan ik nog steeds verdrietig om worden. Maar vele mooie herinneringen maken het verdriet draagbaarder.
    Veel sterkte hoor.
    Jouw deken is prachtig, hele mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk gaat ook het verlies van een huisdier je niet in de koude kleren zitten. Ik begrijp dat volkomen hoor!
    Maar je moet (letterlijk) de draad weer oppakken en dat lukt je goed!
    Mooie opdracht en ook mooie deken heb je gemaakt!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk dat vele je begrijpen hoor,het is niet niets als je een huisdier verliest,en ik weet zeker dat jij ook hele mooie herrineringen aan blondi hebt en die draag je altijd bij je,en zo te zien pak je het haken weer op beetje bij beetje,
    ik vind je hoed heelr erg leuk gemaakt zoveel mooier dan een gewoon hoesje om die wc rol,hihihi en je deken lijkt me een hele baan,wie weet in de toekomst maak je hem toch af!!!!!
    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte Lique, met het verlies van Blondi!
    Een roltafel?! Ik was toch wel even nieuwsgierig en heb je link bekeken. Oh, maar die ken ik, daar ben ik ook zo weg van. Heel veel plezier ermee! En je hoed en de deken zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen