donderdag 27 november 2014

Projecten die af zijn of bijna af!

De deken, ja alweer... Ik heb hem nu nagemeten en denk dat ik er wel tevreden over ben, dus er gaat een rand omheen, met de kleur die er boven op ligt.
Nog weer een uitdaging voor m'n gevoel. Zo het laatste doen om hem af te maken.
Ondertussen was ik met allemaal andere projecten bezig...
 
Zoals het pompoen schaap! Ik vond hem zo leuk dat ik hem MOEST maken. De gewone schaapjes vind ik ook zo leuk, dus die ga ik ook nog maken, maar voor de 'herfst' vond ik deze zo leuk.
Je kan met de pompoen iemand een gat in z'n hoofd slaan, zo stevig is ie opgevuld, maar ik vind hem zo leuk. Daarna pakte ik weer wat op, terwijl de deken er nog steeds lag om door te gaan...
 
 
De koe kwam toen. Ik vond hem zo geweldig!
Hij is ruim 30 cm hoog. Ik heb hem gehaakt met Bravo tweed en de rest is ook Bravo garen.
 
 
 En toen kreeg ik ook nog is m'n nieuwe iPhone, het is een iPhone 6 Plus, dus er is geen hoesje die je kan krijgen...
Dus haakte ik er gisteren zelf 1. Met de Jasmine Stitch, al zie de bloem er niet goed in terug, maar ik ga die steek nog wel een keer doen met ander garen.
Maar m'n telefoon past er nu goed in en als ie valt is ie in ieder geval zeker weten niet stuk!

En nu toch echt de deken afmaken en verder met andere projectjes (schaapjesssss!)

13 opmerkingen:

  1. Leuk schaapje! <3 geweldig om gewoon ergens neer te zetten.
    De koe is ook gaaf, van wie is het patroon?
    Ben benieuwd naar je deken als deze helemaal af is :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De koe is van Krissiedolls! Een Nederlands patroon!
      Ik ben ook naar de deken ;)

      Verwijderen
  2. Leuk Lique, wat je allemaal gemaakt hebt!!! Ik snap helemaal dat je het schaap "moest" maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Corine!!! Hallootjes! Hopelijk zien we elkaar na de drukke dagen weer, kijk nog steeds terug op een veel te gezellige dag toen met Klaske!

      Verwijderen
  3. Super leuk die koe, staat ook hoog op mijn verlanglijstje om eens te maken. Het pompoenschaap is ook errug leuk. Van wie is dat patroon, ken het niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awww...wat een lieffies! Lekker bezig, dame! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou nou, jij bent druk doende, maar wel allemaal leuke projectjes.........Fijn werken met Stylecraft he.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt, De deken wordt echt mooi. En wat een schattige beestjes. Welk patroon heb je voor het grappige koetje gebruikt?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo, wat een mooie werkjes! Mag ik vragen waar je het patroon van het "pompoenschaap" vandaan hebt? Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen